nedeľa 5. júna 2011

„Odvážni možno nežijú dlho, ale opatrní nežijú vôbec“ - úvaha

     V tomto citáte sa ukrýva významná životná pravda. Aj vývoj celého ľudstva, podľa mňa, je založený na skutkoch a činoch odvážnych ľudí.
     Ale čo odvaha vlastne znamená? Môj názor je, že pre každého z nás predstavuje niečo iné. Pre niektorých je napríklad vystúpenie pred davom ľudí odvážny skutok, ale na druhej strane skutoční speváci alebo rečníci s tým nemajú žiadny problém. Iní, zasa pokladajú skok s padákom, bungee -jumping a iné extrémne športy za veľmi odvážny čin. Ľudia, ktorí sa profesionálne venujú takýmto adrenalínovým  športom, to pokladajú za súčasť ich života, ktorí si vychutnávajú plnými dúškami.


     Odvaha podľa mňa znamená prekonanie vlastného strachu, trémy alebo ľudských hraníc.Všetci by sa mali pokúsiť prekonať svoj strach a byť odvážni. Mohli by spoznať nové, pre nich nepoznané okamihy života

2 komentáre:

  1. aký je rozdiel medzi skutkom a činom? :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skutok a čin sú vlastne synonymá, použila som ich v texte aby som neopakovala to isté slova stále dokola :)

    OdpovedaťOdstrániť